8.4  There goes my baby and there goes Usher.
我的寶貝來了!亞瑟小子來了!

啊~~~~~~~~~我想大叫!老小姐終於陷入兩難。
最近終於有這首R&B的歌我超愛,迫不及待想在此介紹。
但是,老小姐不知道這兒讀者的年齡層次,
礙於尺度,也怕影響幼小身心靈,也怕毀了老小姐的聲譽(哈哈),所以遲遲不敢post上來。
7/13因為這首歌的官方MV出來了,才又讓老小姐想起這首歌。

Beware!(未滿18歲請勿進入以下)



整首歌就是個上床前男孩對女孩的調情,
歌詞真的讓人有點小害羞啊!
聽到那種甜死人不償命的話,
不知道有多少女生會自動寬衣?
再說官方MV,亞瑟小子與女模的黏乎乎,
喔,很多人說像是小電影啊?

另外一提,這首歌非常的美國口語,
有幾個字連一般的字典裡可能都沒有,
老小姐也費了一番功夫,
希望有好好表達出用字。

***********************************************************

發行資料:2010 男 R&B
There goes my baby 我的寶貝來了!
by Usher
中文歌詞 by oldladybox
按此聽歌(官方MV,不知會不會被封鎖)

********************************************************************

 

There goes my baby
我的寶貝來了!
(Oo girl, look at you)
(女孩,看看妳!)
You don't know how good it feels to call you my girl
妳不知道我叫妳"我的女孩"時感覺有多棒。
There goes my baby
我的寶貝來了!
(Oooo)Loving everything you do
愛妳所有的事,
Oo girl, look at you
女孩,看看妳!

Bet you ain't know that I be checking you out
敢說妳不知道我都在盯著妳,
When you be putting your heels on
在妳穿高跟鞋時。
I swear your body's so perfect, baby
我發誓妳有最完美的身材,寶貝,
How you work it, baby, yea
妳是如何保持的,寶貝?

I love the way that you be poking it out
我愛妳露出身體的樣子,
Now Girl, give me something to feel on
女孩,現在做些什麼讓我持續有感覺吧!
So please believe we gon' be twerking it out
就這樣,請相信我們會在床上歡愉
By the end of the night, baby
整晚,寶貝!

I've been waiting all day to wrap my hands
我已經一整天等著要用雙手,
Around your waist and kiss your face
緊緊環抱妳的腰,親吻妳的臉。
Wouldn't trade this feeling for nothing
可不想白白地換掉這種感覺,
Not even for a minute
連一分鐘都不行。

And I'll sit here long as it takes
我會在這裡坐到
To get you all alone
只剩妳一人時,
But as soon as you come walking my way
但在妳一走來我這,
You gonna hear me say
妳就會聽到我說:

There goes my baby
我的寶貝來了!
(There she go, there she go, there she go, go now)
(她來了,她來了,她來了,現在來了)
(ooh girl look at you)
(女孩,看看妳!)
You don't know how good it feels to call you my girl
妳不知道我叫妳"我的女孩"時感覺有多棒,
(You don't know, woooah)
(妳不知道啦!)
There goes my baby
我的寶貝來了!
(Uh,There she go, there she go, there she go, there she go now)
(她來了,她來了,她來了,她現在來了)
(Oooo)Loving everything you do (oh, oh)
愛妳所有的事,
Ooh girl, look at you
女孩,看看妳!

I get the chills whenever I see your face and you in the place, girl
每次我看到妳的臉還有妳在時,精神為之一振,女孩!
Feel like i'm in a movie, baby
宛如我在演電影,寶貝!
I'm like oowee, baby, oh ooh-wee
我好像豬頭喔,寶貝!

Like waterfalls your hair flows down to your waist
妳如瀑布般的秀髮垂到腰際,
Can I get a taste, girl?
我可以摸一下嗎,女孩?
No need to keep this, baby
無須守住此事了,寶貝!
I ain't ashamed of calling your name, girl
那就是-我不再羞於叫妳的名字,女孩!

I've been waiting all day to wrap my hands
我已經一整天等著要用雙手,
Around your waist and kiss your face
緊緊環抱妳的腰,親吻妳的臉。
Wouldn't trade this feeling for nothing
可不想白白地換掉這種感覺,
Not even for a minute
連一分鐘都不行。

Yeah, I'll sit here long as it takes
我會在這裡坐到
To get you all alone
只剩妳一人時,
But as soon as you come walking my way
但在妳一走來我這,
You gonna hear me say
妳就會聽到我說:

There goes my baby
我的寶貝來了!
(ooh girl look at you)
(女孩,看看妳!)
You don't know how good it feels to call you my girl
妳不知道我叫妳"我的女孩"時感覺有多棒。
There goes my baby (my baby)
我的寶貝來了!(我的寶貝)
(Oooo)Loving everything you do
愛妳所有的事,
Oo girl, look at you
女孩,看看妳!

And girl, I feel like it's our first time everytime we get together
女孩,我覺得我們在一起的每一次,都像是我們的第一次。
Baby, loving you feels better than everything(everything), anything(anything)
寶貝,愛妳感覺好過所有(所有)的一切(一切)。
Put on my heart(Put on my heart) you don't need a ring
戴上我的心吧!(戴上我的心吧!),妳不需要鑽戒。
And I promise our time away won't change my love
我保證時光流逝也不會改變我的愛

There goes my baby
我的寶貝來了!
(There she go, oh ooh, oh, ooh, oh)
(她來了)
(ooh girl look at you)
(女孩,看看妳!)

You don't know how good it feels to call you my girl
妳不知道我叫妳"我的女孩"時感覺有多棒。
There goes my baby
我的寶貝來了!
(There she go, there she go, there she go, now)
(她來了,她來了,她來了,現在)
(Oooo)Loving everything you do
愛妳所有的事,
Oo girl, look at you (oo look at you)
女孩,看看妳!(女孩,看看妳!)

There goes my baby (Uh oh ooh oh)
我的寶貝來了!
(ooh girl look at you)
(女孩,看看妳!)
You don't know how good it feels to call you my girl (Aw yeah)
妳不知道我叫妳"我的女孩"時感覺有多棒。
There goes my baby
我的寶貝來了!
(There goes my baby, there goes my baby, yeah)
(我的寶貝來了!我的寶貝來了!)
(Oooo)Loving everything you do
愛妳所有的事,
Ooh girl, look at you
女孩,看看妳!

********************************************************************



 

arrow
arrow

    老小姐 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()