1.3 難道 我的過去 【真的有關係嗎】

****************************

發行資料:2000 女 Pop

Should it matter真的有關係嗎

by Sissel Kyrkjeb

中文歌詞 by oldladybox

按此聽歌

****************************

I look at you

我望著你

Please don't walk away

請你別走

I see you're about to

眼看你就要離去

There is just something I'd really like to say

有些話我真的想說

So please don't walk away

所以就請你別走

I know that you're there

我知道你還在

Still you pretend you're not

而你卻假裝你已不在了

Yes I know it hurts

是的,傷害已成

I have also felt the pain

而我也感到心痛

So should it matter

所以,真的有關係嗎

What I do or what I've done

對於現在或過去我的所作所為?

As long as in my heart

只要是在我心中

You're still the only one

你依然是唯一的

I hear you say it

我聽見你那樣說

But I don't think you understand

但是我想你不明白

I can be trusted now, I swear to you I can

現在你可以相信我了,我對你發誓,真的

It's been a year

已經一年了

A memory from my past

回憶過去

I know what I did wrong

我知道我錯了

I wish to change

希望可以重新來過

Just to make it last

讓我們可以繼續走下去

But I guess it's been too long

但是我想時間已經過太久了

Easy to move on

可以輕易地

To forget about it all

淡忘這一切

Is that what you do, hoping I will be gone

就是現在的你嗎? 希望我消失無蹤?

So should it matter

所以,真的有關係嗎

What I do or what I've done

對於現在或過去我的所作所為?

As long as in my heart

只要是在我心中

You're still the only one

你依然是唯一的

I hear you say it

我聽見你那樣說

But I don't think you understand

但是我想你不明白

I can be trusted now, I swear to you I can

現在你可以相信我了,我對你發誓,真的

If you got to know me again

如果你願意再給我一次機會

Maybe then - maybe then

也許到時 - 也許到時

We could see what we should do

我們就懂得該做些什麼

But that's all up to you

但這一切都看你了

I'll be waiting for you

因為我會一直等著你

So should it matter

所以,真的有關係嗎

What I do or what I've done

對於現在或過去我的所作所為?

As long as in my heart

只要是在我心中

You're still the only one

你依然是唯一的

I hear you say it

我聽見你那樣說

But I don't think you understand

但是我想你不明白

I can be trusted now, I swear to you I can

現在你可以相信我了,我對你發誓,真的

I hear you say it

我聽見你那樣說

But I don't think you understand

但是我想你不明白

I can be trusted now, I swear to you I can

現在你可以相信我了,我對你發誓,真的

So should it matter

所以,真的有關係嗎

What I do or what I've done

對於現在或過去我的所作所為?

As long as in my heart

只要是在我心中

You're still the only one

你依然是唯一的

************************************************好聽的歌與你分享


 

 
arrow
arrow

    老小姐 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()